„Kóda” változatai közötti eltérés
		
		
		
		
		
		Ugrás a navigációhoz
		Ugrás a kereséshez
		
				
		
		
	
| 14. sor: | 14. sor: | ||
Ütemvonal fölé, középre:  | 
  Ütemvonal fölé, középre:  | 
||
<pre>  | 
  <pre>  | 
||
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t)  | 
|||
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" }       % vagy scripts.coda  | 
  \mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" }       % vagy scripts.coda  | 
||
</pre>  | 
  </pre>  | 
||
A lap 2017. november 9., 22:19-kori változata
Különleges ismétlés. Nincs beépítve lilypondba, vagyis a hangfájlról kézzel kell gondoskodni.
Kóda
UTF8 kódja: 𝄌, alakja 
, lilypondban \coda). Kétféleképpen használatos:
- D.C. al Fine: kezdd előlról a művet Fine-ig.
 - D.C. al Coda: kezdd előlről a művet a coda jelig, majd ugorj a következő coda jelre (a mű zárására).
 
Segno
UTF8 kódja 𝄉, alakja 
, lilypondban \segno, formázott szövegben \musicglyph #"scripts.segno". Kétféleképpen használatos:
- D.S. al coda: menj vissza a legközelebbi segno-ig. Amint elérted a coda jelet, ugorj oda.
 - D.S. al fine: menj vissza a legközelebbi segno-ig, és játszd a művet Fine-ig.
 
Első használat
Ütemvonal fölé, középre:
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t)
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" }       % vagy scripts.coda