„Akkord mód” változatai közötti eltérés
Ugrás a navigációhoz
Ugrás a kereséshez
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
||
9. sor: | 9. sor: | ||
<score> |
<score> |
||
{ \cadenzaOn \override Staff.TimeSignature #'stencil = ##f \time 1/4 |
{ \cadenzaOn \override Staff.TimeSignature #'stencil = ##f \time 1/4 |
||
− | \chordmode { c c:5 c:3 c:m c:8^7 f/+c f |
+ | \chordmode { c c:5 c:3 c:m c:8^7 f/+c f:m/+c } |
− | \addlyrics { c "c:5" "c:3" "c:m" "c:8^7" "f |
+ | \addlyrics { c "c:5" "c:3" "c:m" "c:8^7" "f:m/+c" } |
} |
} |
||
</score> |
</score> |
A lap 2017. november 5., 20:08-kori változata
Az akkord mód az egyik mód lilypondban akkordok írására. Fontos megkötés, hogy az akkord valamennyi hangja azonos hosszúságú kell legyen.
A mód alapja a három hangból álló dúr terc. A hármashangzatot lehet módosítani, hangokat elnagyni és hozzátenni.
Alakja: \chordmode { … }
. A külső \relative utasítás hatástalan, belül pedig nem megengedett, mert a chordmode automatikusan relatív módban van.
Példák gyakori akkordokra: