„Kóda” változatai közötti eltérés

Innen: kotta
Ugrás a navigációhoz Ugrás a kereséshez
Nincs szerkesztési összefoglaló
16. sor: 16. sor:
 
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t)
 
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t)
 
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" } % vagy scripts.coda
 
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" } % vagy scripts.coda
  +
</pre>
  +
  +
== Második használat ==
  +
<pre>
  +
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#t #t #f)
 
</pre>
 
</pre>
   

A lap 2017. november 9., 23:40-kori változata

Különleges ismétlés. Nincs beépítve lilypondba, vagyis a hangfájlról kézzel kell gondoskodni.

Kóda

UTF8 kódja: 𝄌, alakja Music-coda.png, lilypondban \coda), formázott szövegben \musicglyph #"scripts.coda". Kétféleképpen használatos:

  • D.C. al Fine: kezdd előlról a művet Fine-ig.
  • D.C. al Coda: kezdd előlről a művet a coda jelig, majd ugorj a következő coda jelre (a mű zárására).

Segno

UTF8 kódja 𝄉, alakja Music-segno.png, lilypondban \segno, formázott szövegben \musicglyph #"scripts.segno". Kétféleképpen használatos:

  • D.S. al coda: menj vissza a legközelebbi segno-ig. Amint elérted a coda jelet, ugorj oda.
  • D.S. al fine: menj vissza a legközelebbi segno-ig, és játszd a művet Fine-ig.

Első használat

Ütemvonal fölé, középre:

\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t)
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" }       % vagy scripts.coda

Második használat

\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#t #t #f)